Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2017-06-09 12:27:14 |
Jarosław Kopczyński |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego informuje, iż w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdą środę w godzinach od 15:00 – 16:00. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.</p> ' na '<p> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p> </p> <p> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.</p> <p> </p> <p> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego informuje, iż w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdą środę w godzinach od 15:00 – 16:00. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
|
3 |
2017-06-09 12:28:04 |
Jarosław Kopczyński |
Pole full zmieniło wartość z '<p> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p> </p> <p> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.</p> <p> </p> <p> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
|
4 |
2017-06-09 12:28:55 |
Jarosław Kopczyński |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80; fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
|
5 |
2017-06-09 12:29:35 |
Jarosław Kopczyński |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
|
6 |
2017-06-09 12:29:59 |
Jarosław Kopczyński |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
|
7 |
2018-04-12 06:53:50 |
onimod33 onimod33 |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-251 Gdańsk</p> ' na '<p style="text-align: justify;"> Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.</p> <p style="text-align: justify;"> <br /> Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> <strong>Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego</strong> przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.<br /> <br /> Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;</p> <p style="text-align: justify;"> fax 58 524 12 92.</p> <p style="text-align: justify;"> </p> <p style="text-align: justify;"> Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:</p> <p style="text-align: justify;"> Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku<br /> ul. Jaśkowa Dolina 50<br /> 80-286 Gdańsk</p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-251 Gdańsk
|
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46 z późn. zm.).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Stosownie do art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, skarga powinna zawierać co najmniej dane skarżącego, jego adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku, w każdą środę tygodnia od godz. 15:00 do godz. 16:00 po wcześniejszym umówieniu się. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
Zgłoszenia przyjmuje i koordynuje sekretariat WITD w Gdańsku: tel. 58 524 12 80;
fax 58 524 12 92.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie należy kierować na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-286 Gdańsk
|
|
1 |
2017-06-09 12:17:47 |
Jarosław Kopczyński |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 92112 | user_id | puste | 790476 | resource_id | puste | 665 | name | puste | Skargi i wnioski | category_id | puste | 126 | language_id | puste | 1 | short | puste | Skargi i wnioski | full | puste |
Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego informuje, iż w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdą środę w godzinach od 15:00 – 16:00. W przypadku, gdy środa jest dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w ww. godzinach w czwartek.
| publishfrom | puste | 2017-06-09 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | skargi-i-wnioski |
|